Alla inlägg under augusti 2015

Av nadias - 16 augusti 2015 13:31

Har kännt mig trött och haft ont i kroppen, speciellt brösten och magen. Känns som när det är den tiden i månaden. men värre för det tar inte slut efter några dagar. Enligt boken jag fick hos barnmorskan kommer det vara såhär minst till vecka 12, om inte längre :( så har 6+ veckor till av trevlig smärta i kroppen. Men ser fram emot graviditeten, men kommer nog inte vara lika peppad längre fram när jag är större och tyngre. Så ja, jag är 5 eller 6 veckor gången. Kommer vara lite mer än halvvägs vid jul.

Lite orolig hur jag ska överleva vintern, hade tänkt åka skidor/ snowboard i vinter, men får nog hoppa det i år :( förra året åkte vi inte mycket alls och jag var så ledsen. Var några dagar i branäs men ville åka mer. Älskar att få åka hela dagen och sen komma in i stugan och ha ont i hela kroppen av kylan och av att ha varit ute hela dagen. Då har man förtjänat att ta en varm skön dusch och sitta framför brasan och dricka varm choklad eller te. Saknar det så :(

Men nu är det sommar och träffade kompisarna igår, var superlänge sen jag såg vissa av dem. Blir så när man har olika scheman och bor en bit ifrån varandra. Tog med våra hund när jag hälsade på henna hos en kompis föräldrar för deras årliga sommarfest. Alla älskade henne och hon charmade alla med sitt gulliga tryne och busiga påhitt. Undrar hur hon kommer reagera när hon blir "stora syster". Just nu är hon SUPER överbeskyddande av mig och ska hålla koll på mig hela tiden. Går jag ner för trappan och hon inte följer med står hon och skäller tills jag kommer tillbaka. Samma gäller om hon är ute i trädgården och jag går in. Knäppis hund! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards